Global Team Lab – sposób na zbudowanie elastycznego i dynamicznego zespołu, który działa bez barier geograficznych, efektywna współpraca i rozwój biznesu na międzynarodowym rynku
Rejestracja pod adresem https://app.evenea.pl/event/global-team-lab-efektywna-wspolpraca/
Ten webinar jest dla Ciebie, jeśli:
- Twoje dotychczasowe doświadczenia w kontaktach z przedsiębiorcami wskazują na brak wystarczającej wiedzy dotyczącej specyfiki rynków zagranicznych,
- Chcesz zyskać głębsze zrozumienie zasad prowadzenia działalności oraz budowania efektywnych relacji z partnerami zagranicznymi,
- Nie masz pewności, jak skutecznie weryfikować kontakty biznesowe, aby wybrać te, które przyniosą największą wartość
Global Team Lab polega na wykorzystaniu zróżnicowanego, wielokulturowego zespołu ekspertów, którzy posiadają wiedzę na temat lokalnych rynków oraz sieci kontaktów, aby efektywnie identyfikować i nawiązywać współpracę z wartościowymi partnerami biznesowymi. Dzięki globalnej perspektywie i narzędziom komunikacyjnym, badamy nowe rynki, oceniamy potencjalnych partnerów i prowadzimy rozmowy w różnych strefach czasowych, co przyspiesza proces ekspansji i ułatwia budowanie trwałych relacji.
Podczas webinaru dowiecie się jak nasza usługa może pomóc zarówno w tworzeniu nowych zespołów, jak i wspieraniu już istniejących w poszukiwaniu nowych partnerów lub członków, dzięki naszej bazie danych partnerów, ekspertów i jednostek naukowych.
Agenda
10.00-10.10 Wstęp – Usługa GTL – krótkie wyjaśnienie
CZĘŚĆ I – 10.10-11.00
- Jak Enterprise Europe Network wspiera przedsiębiorstwa w tworzeniu dynamicznych zespołów badawczych, projektowych
- Pozyskiwanie parterów – od czego zacząć tj. analizy potrzeb, na co zwrócić uwagę, gdzie szukać informacji
- Jakie mamy możliwości – w czym możemy pomóc z naciskiem na partnerów biznesowych, partnerów do wspólnych projektów i odbiorców technologii
CZĘŚĆ II – 11.00-12.00
Plan eksportu – co to jest i jak przygotować dokument, elementy:
- Analiza sytuacji firmy
- Wybór rynków
- Wybór produktów eksportowych wraz z obranymi strategiami cenowymi, marketingowymi, produktowymi
- Wybór sposobu dystrybucji, formy obecności na rynku, kanału dystrybucji i jego długości
- Formy promocji firmy
- Wielkość budżetu
- Harmonogram działań
CZĘŚĆ III
- Zaproszenie do konsultacji indywidualnych
- Sesja Q&A
- Zakończenie