W dobie pandemii wirusa SARS-CoV-2, niemal wszystkie aktywności zostały przeniesione do internetu. W obawie o swoje zdrowie, mnóstwo ludzi decyduje się na zakupy online, co stanowi ogromną szansę dla przedsiębiorców prowadzących handel internetowy.
Najświeższe dane pokazują, że sprzedaż online w czasie pandemii znacząco wzrosła i ukształtuje się w 2020 r. na poziomie około 8 proc. wobec nieco ponad 5 proc. w roku poprzednim. Skalę dynamiki pokazuje też rosnąca liczba ofert pracy w e-commerce – wyższa o 40 proc. w porównaniu do ubiegłego roku.
Skuteczne wykorzystanie sieci internetowej w procesie sprzedaży może przyczynić się do sukcesu przedsiębiorstwa. Tu jednak pojawiają się dwie kluczowe kwestie. Jak wdrożyć e-commerce w swojej firmie i na co zwrócić uwagę przy rozwoju własnego sklepu internetowego?
Akademia PARP oferuje dwa bezpłatne kursy o różnym poziomie zaawansowania, które pomogą przedsiębiorcom zrozumieć specyfikę handlu elektronicznego. Stopień podstawowy kursu – „E-commerce i marketing internetowy w MŚP” jest skierowany do osób, które planują zaprojektować i wdrożyć swój sklep internetowy oraz chcą się nauczyć stosowania odpowiednich narzędzi marketingu internetowego, pomocnych w promocji e-biznesu. Więcej informacji na temat kursu podstawowego oraz rejestracja na kurs dostępne są na stronie internetowej Akademii PARP.
Kurs zaawansowany jest kontynuacją (uzupełnieniem) kursu podstawowego. Stworzono go z myślą o osobach posiadających już e-sklepy i pracujących w obszarze e-commerce, a także wszystkich tych, którzy ukończyli kurs podstawowy.
Po ukończeniu kursu zaawansowanego „E-commerce w biznesie”, dowiesz się:
- jaka jest specyfika handlu w internecie,
- co można zrobić, aby zwiększyć sprzedaż,
- jakie są możliwości rozwoju własnego sklepu internetowego,
- co powinno się mierzyć prowadząc działania w e-commerce.
Handel internetowy jest istotną częścią nowoczesnego biznesu i jednym z kluczowych obszarów, który decyduje o przyszłości firmy. Oferuje szereg korzyści nie tylko dla sprzedawców, ale także dla klientów. E-commerce jest jedną z kluczowych dróg do zwiększenia przychodów przedsiębiorstwa – aby tak się stało, konieczne jest jednak zrozumienie specyfiki handlu elektronicznego, która znacznie różni się od tradycyjnej formy sprzedaży.
Kurs „E-commerce w biznesie – poziom zaawansowany” ukaże się 5 października 2020 r. na platformie edukacyjnej Akademii PARP. Więcej informacji na temat zaawansowanego kursu znajduje się tutaj.
Kursy oferowane przez Akademię PARP są całkowicie bezpłatne, a po ich ukończeniu kursant może uzyskać certyfikat. A wszystko to bez wychodzenia z domu.
Zapisz się już dziś!