Cykl seminariów „Export Professionals” Strategia ekspozycji na rynkach zagranicznych – badania rynku i e-marketing (22-23.05.2020 r.)

from to
Scheduled Wpis na blogu Wydarzenia EEN

Stowarzyszenie „Wolna Przedsiębiorczość” Oddział Terenowy w Gdańsku serdecznie zaprasza na kolejne organizowane w ramach programu Pomorski Broker Eksportowy seminarium online: Strategia ekspozycji na rynkach zagranicznych – badania rynku i e-marketing.

Szkolenie realizowane jest w ramach cyklu seminariów „Export Professionals” – czterech dwudniowych (piątek i sobota) intensywnych szkoleń i warsztatów online wypełnionych praktyką i wiedzą ekspercką w zakresie organizacji i rozwoju działalności eksportowej przedsiębiorstwa.

Zapisy na stronie https://tiny.pl/77p91

Niezaprzeczalnym atutem szkolenia są prelegenci. Joanna Michałowska, która opowie o badaniach rynku i ich znaczeniu w procesie tworzenia strategii eksportowej oraz Daniel Kędzierski, który przybliży tematykę e-marketingu, a w szczególności nowoczesnych technologii promococji sprzedaży w internecie.

Joanna Michałowska – W branży badań marketingowych od 1997 roku – od ankietera do kierownika zespołu badawczego. Karierę badawczą rozpoczynała i przez wiele lat szlifowała w PBS Sopot, następnie w JS Hamilton Poland. Obecnie związana z firmą Inny Format. Ma rozległe doświadczenia w badaniach wielu branż (m.in. FMCG, energetycznej, finansowej, telco, społecznej), specjalizuje się w badaniach HR i wewnątrzorganizacyjnych (satysfakcja pracowników) oraz konsumenckich testach produktów.

Daniel Kędzierski – CEO FastTony.es. Przedsiębiorca z 12-letnim doświadczeniem. Twórca innowacyjnych rozwiązań dla biznesu i strategii marketingowych. Dzięki swojemu innowacyjnemu produktowi pomaga bardzo precyzyjnie dotrzeć do konsumentów. Tworzenie reklam lokalnych i niestandardowe formy rozliczeń na Facebook nie mają przed nim tajemnic, a w szczególności: Local Awareness, Custom Location Ads, Local Video Ads, Content manager, CPA, CPL, CPC, CPM, oCPM i inne. Bardzo aktywnie wspiera start-up`y, dzieląc się zdobytymi doświadczeniami oraz doradza przy skalowaniu i promocji biznesu na rynku krajowym i zagranicznym.

Tematy szkolenia w piątek 22.05.2020 (9.00 – 15.30):

a) Badania marketingowe – wprowadzenie – co to jest i jak może pomóc w ekspansji zagranicznej
b) Metody i techniki badań marketingowych, podstawowe pojęcia
c) Przykłady wykorzystania badań marketingowych w praktyce
d) Jak stworzyć dobre badanie marketingowe dla swojego biznesu
e) Źródła wiedzy i kontaktów do agencji badań marketingowych
f) Harmonogramy i ceny badań w Polsce i za granicą

Tematy szkolenia w sobotę 23.05.2020 (9.00 – 15.00):

a) Wykorzystanie sztucznej inteligencji do promowania biznesu w 131 krajach
b) Audience Insights i Audience Knowledge
c) Jak wykorzystać internet do skalowania biznesu i wsparcia sprzedaży
d) Jak za darmo budować swoją obecność w internecie
e) Kampania Lead Generation – metody oraz przykłady

Gdzie i kiedy?

Seminaria odbywają się online po zalogowaniu na platformie internetowej udostępnionej przez Stowarzyszenie „Wolna Przedsiębiorczość” Oddział Terenowy w Gdańsku.
W piątek 22.05.2020 r. od godziny 9.00 do godziny 15.30 oraz w sobotę 23.05.2020 r. od godziny 9.00 do godziny 15.00.
Szkolenia dedykowane są przedsiębiorcom z województwa pomorskiego i ich pracownikom.