Termin: 4 grudnia 2017 (poniedziałek), godzina 8.30-14.30
Miejsce: Pomorski Park Naukowo Technologiczny
Aleja Zwycięstwa 96/98 w Gdyni, budynek IV SALA F0.17
WSTĘP WOLNY!
ZAPISZ SIĘ!
Budowanie marketingu w Twojej firmie – to warsztaty dedykowane wszystkim tym, którzy głęboko wierzą, że marketing jest jedną z najważniejszych gałęzi budowania biznesu; dla rozpoczynających swój biznes i tych, którzy już go prowadzą; dla osób, dla których wiedza praktyczna i wiedza jak dopasować działania marketingowe do swojej działalności stanowią główne oczekiwania. Dzięki naszym warsztatom dowiesz się m. in. jak skutecznie tworzyć rozpoznawalną markę i promować swoją firmę w Polsce i rynkach zagranicznych.
Cele i korzyści
Na szkoleniu dowiesz się:
- Od czego zacząć przygodę z marketingiem i dlaczego warto
- Jakich narzędzi używać w budowaniu marki własnej
- Jakie narzędzia wykorzystują najlepsi
- Jak odnaleźć się w obecnych trendach i jak je odnieść do własnego biznesu
Szkolenie poprowadzi Joanna Kaszubowska – współwłaścicielka agencji marketingowo-pr’owej Club PR&Marketing, doświadczona trenerka i doradca w zakresie marketingu, wspierania kompetencji miękkich z zakresu obsługi klienta, sprzedaży, zarządzania zasobami ludzkimi i budowania zespołu.
Miała przyjemność współpracować z wieloma firmami w zakresie pełnej obsługi marketingowej oraz social mediów, w tym m.in. dla Dunkin’ Donuts Poland, Porsche Centrum Sopot, K&L, Baukrane, Euro Styl, Cztery Oceany, Toolip, Rebel Module czy Home Asset.
W ostatnim czasie mocno zaangażowana w działania marketingowe gdańskich jednostek budżetowych: jako specjalista ds. marketingu w Gdańskim Ośrodku Promocji Zdrowia oraz osoba z ramienia agencji współodpowiedzialna za realizację gdańskiej kampanii społecznej „Młodość bez Procentów”, na zlecenie Gdańskiego Centrum Profilaktyki Uzależnień.
Marketing i PR to nie tylko jej praca, to również jej pasja. Wielokrotnie podkreśla, że w tym obszarze nie ma nudy, nie ma zastojów i przestojów – tu trzeba być na bieżąco, a nawet krok do przodu, śledząc trendy i poczynania. I wie, co mówi – jako absolwentka Zarządzania i Marketingu przy Politechnice Gdańskiej – rozwija swoją wiedzę już 18 lat.
Harmonogram warsztatów: „Budowanie marketingu w Twojej firmie”
8.30-9.00 – Rejestracja uczestników
9.00-9.15 – Powitanie uczestników. Kompleksowe wsparcie dla innowacyjnych małych i średnich przedsiębiorstw na arenie międzynarodowej – projekt Enterprise Europe Network.
9.15-11.30 – Warsztaty: Marketing na dzień dobry, czyli co musisz wiedzieć, żeby o Twojej firmie usłyszano w Polsce i na świecie
- Marka jako najważniejsze rynkowe narzędzie
- Branding krok po kroku
- Strona www czy landing page
- Content marketing – trend czy konieczność
11.30-11.45 – Przerwa kawowa
11.45-13.15 – Warsztaty:
Budowanie wizerunku w social mediach
- Jakie social media wykorzystywać w budowaniu konkretnych marek
- Czy social media są nam niezbędne w budowaniu pozycji na rynku
- Zareklamuj się – najlepsze formaty reklamy
- Jakie inne narzędzia mogą pomóc w kreowaniu Twojego biznesu
Budowanie relacji z klientem a komunikacja marketingowa
- Praktyka mailingów
- Sms vs Messenger
Chcesz budować markę, uzbrój się w narzędzia – działania, które mogą wesprzeć Twój biznes
13.15-13.30 – Przerwa kawowa
13.30-14.30 – Warsztaty
- Inspiruj się najlepszymi – praktyki, przykłady trafnych kampanii i udanych akcji
- Niekonwencjonalne rozwiązania w marketingu – podążaj z duchem czasów i influencerów
- Warsztat na markach uczestników spotkania, czyli pokaż mi co robisz, a pomogę Ci wyjść do ludzi
- Podsumowanie i dyskusja z uczestnikami.
Organizatorem szkolenia jest Enterprise Europe Network przy Stowarzyszeniu Wolna Przedsiębiorczość.
Zgłoszenia i kontakt:
Wstęp wolny, aby wziąć udział w szkoleniu, wystarczy zarejestrować się przez Evenea.pl
Uwaga! Liczba miejsc ograniczona!
Więcej informacji udziela:
Paweł Gruszkowski
E-mail: pawel.gruszkowski@swp.gda.pl
Tel.: 884 895 822