Budowanie marketingu w Twojej firmie – szkolenie

Termin: 4 grudnia  2017 (poniedziałek), godzina  8.30-14.30

Miejsce: Pomorski Park Naukowo Technologiczny

Aleja Zwycięstwa 96/98 w Gdyni, budynek IV SALA F0.17

WSTĘP WOLNY!

ZAPISZ SIĘ!

Budowanie marketingu w Twojej firmie – to warsztaty dedykowane wszystkim tym, którzy głęboko wierzą, że marketing jest jedną z najważniejszych gałęzi budowania biznesu; dla rozpoczynających swój biznes i tych, którzy już go prowadzą; dla osób, dla których wiedza praktyczna i wiedza jak dopasować działania marketingowe do swojej działalności stanowią główne oczekiwania. Dzięki naszym warsztatom dowiesz się m. in. jak skutecznie tworzyć rozpoznawalną markę i promować swoją firmę w Polsce i rynkach zagranicznych.

Cele i korzyści

Na szkoleniu dowiesz się:

  • Od czego zacząć przygodę z marketingiem i dlaczego warto
  • Jakich narzędzi używać w budowaniu marki własnej
  • Jakie narzędzia wykorzystują najlepsi
  • Jak odnaleźć się w obecnych trendach i jak je odnieść do własnego biznesu

Szkolenie poprowadzi  Joanna Kaszubowska – współwłaścicielka agencji marketingowo-pr’owej Club PR&Marketing, doświadczona trenerka i doradca w zakresie marketingu, wspierania kompetencji miękkich z zakresu obsługi klienta, sprzedaży, zarządzania zasobami ludzkimi i budowania zespołu.

Miała przyjemność współpracować z wieloma firmami w zakresie pełnej obsługi marketingowej oraz social mediów, w tym m.in. dla Dunkin’ Donuts Poland, Porsche Centrum Sopot, K&L, Baukrane, Euro Styl, Cztery Oceany, Toolip, Rebel Module czy Home Asset.

W ostatnim czasie mocno zaangażowana w działania marketingowe gdańskich jednostek budżetowych: jako specjalista ds. marketingu w Gdańskim Ośrodku Promocji Zdrowia oraz osoba z ramienia agencji współodpowiedzialna za realizację gdańskiej kampanii społecznej „Młodość bez Procentów”, na zlecenie Gdańskiego Centrum Profilaktyki Uzależnień.

Marketing i PR to nie tylko jej praca, to również jej pasja. Wielokrotnie podkreśla, że w tym obszarze nie ma nudy, nie ma zastojów i przestojów – tu trzeba być na bieżąco, a nawet krok do przodu, śledząc trendy i poczynania. I wie, co mówi – jako absolwentka Zarządzania i Marketingu przy Politechnice Gdańskiej – rozwija swoją wiedzę już 18 lat.

Harmonogram warsztatów: „Budowanie marketingu w Twojej firmie”

8.30-9.00 – Rejestracja uczestników

9.00-9.15 – Powitanie uczestników. Kompleksowe wsparcie dla innowacyjnych małych i średnich przedsiębiorstw na arenie międzynarodowej – projekt Enterprise Europe Network.

9.15-11.30 – Warsztaty: Marketing na dzień dobry, czyli co musisz wiedzieć, żeby o Twojej firmie usłyszano w Polsce i na świecie

  • Marka jako najważniejsze rynkowe narzędzie
  • Branding krok po kroku
  • Strona www czy landing page
  • Content marketing – trend czy konieczność

11.30-11.45 – Przerwa kawowa

11.45-13.15 – Warsztaty:

Budowanie wizerunku w social mediach

  • Jakie social media wykorzystywać w budowaniu konkretnych marek
  • Czy social media są nam niezbędne w budowaniu pozycji na rynku
  • Zareklamuj się – najlepsze formaty reklamy
  • Jakie inne narzędzia mogą pomóc w kreowaniu Twojego biznesu

Budowanie relacji z klientem a komunikacja marketingowa

  • Praktyka mailingów
  • Sms vs Messenger

Chcesz budować markę, uzbrój się w narzędzia – działania, które mogą wesprzeć Twój biznes

13.15-13.30 – Przerwa kawowa

13.30-14.30 – Warsztaty

  •  Inspiruj się najlepszymi – praktyki, przykłady trafnych kampanii i udanych akcji
  •  Niekonwencjonalne rozwiązania w marketingu – podążaj z duchem czasów i influencerów
  •  Warsztat na markach uczestników spotkania, czyli pokaż mi co robisz, a pomogę Ci wyjść do ludzi
  •  Podsumowanie i dyskusja z uczestnikami.

Organizatorem szkolenia jest  Enterprise Europe Network przy Stowarzyszeniu Wolna Przedsiębiorczość.

Zgłoszenia i kontakt:

Wstęp wolny, aby wziąć udział w szkoleniu, wystarczy zarejestrować się przez Evenea.pl

Uwaga! Liczba miejsc ograniczona!

Więcej informacji udziela:

Paweł Gruszkowski
E-mail: pawel.gruszkowski@swp.gda.pl
Tel.: 884 895 822